Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
    Колеги, вашата хидарвлика как ви се струва спрямо тази на други автомобили?
    Карах в събота един пасат, вярно че е 2009 май, но хидравликата му е в пъти по-лека от моята. Има си масло в моята, не свири, няма течове ама си е тежичка...
    Ами то това е едно от предимствата на алфите.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • Абсолютно подкрепям мнението на колегата Code,аз също не харесвам индирекни и лигави волани пък били и те малко по леко въртящи се от тези на Алфите,това едно от нещата които много харесвам в нашите коли.

      Comment


      • Мина ми мерака да се боря с колата и волана от както смених Москвича преди години.
        Тогава бях млад и надъхан и такива неща не ми правеха впечатление.
        Но сега вече не искам да се боря с автомобила, който карам. Просто не виждам смисъл в цялата тази работа да въртиш волана с очевидно напрежение.
        Иначе е перфектно да имаш управление с 2.2, спор няма.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • моята 2.4 жтд 140 кс. се оправлява уникално лесно и леко . в сравнение с на чичо ми 2.4 175 кс. фейслифтовата тя се оправлява доста по зле от моята
          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

          Comment


          • Каква борба с волана бе, колеги? Тук никой ли не е карал нещо руско без хидлавлика? Едно време карах едно типо, откачаха ми се ръцете. По-тежкия волан е една от причините, заради които си взех Алфа. Карал съм коли и с по-лека, много лигаво ми идва управлението.

            Comment


            • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              Мина ми мерака да се боря с колата и волана от както смених Москвича преди години.
              Тогава бях млад и надъхан и такива неща не ми правеха впечатление.
              Но сега вече не искам да се боря с автомобила, който карам. Просто не виждам смисъл в цялата тази работа да въртиш волана с очевидно напрежение.
              Иначе е перфектно да имаш управление с 2.2, спор няма.
              Чак пък борба за кола с хидравлика ...
              Карам от време на време и Поло с лека хидравлика. Отвратително е.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • Колеги, някой знае ли как се казва черния металик на 166ците и евентуално кодовото му означение.
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • Чак да е неприятно,не е,но си е предимство лекия волан за градско каране спор няма,но аз пак казвам че предпочитам директните волани пък нищо че изискват малко повече усилие.

                  Comment


                  • Имам усещането, че смятате "лек волан" и "директен волан" за противоположни понятия.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Лек и директен ОК става,но не винаги,но лигав и директен няма начин.
                      Да питам педала на газта на всички 166-ци взаимно заменяем ли е или не?

                      Comment


                      • Лек и директен... е равно на пребиване.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                          Лек и директен ОК става,но не винаги,но лигав и директен няма начин.
                          Да питам педала на газта на всички 166-ци взаимно заменяем ли е или не?
                          Какво се има предвид под педал? Потенциометъра или самия педал?
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • Точно потенциометъра имам впредвид.

                            Comment


                            • Поне по номера не са еднакви
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • Не знам какво общо имат пък Москвичите? Дори Алфа 75 има хидравлика. Покарал съм доста Алфи и на нито една не съм въртял волана с "очевидно напрежение". Управлението на една кола не е като да играеш NFS и да въртиш някакъв USB геврек, пък квото стане. Според мен хидравликите на Алфа са перфектни. Пример за ужасно управление е Punto 2 с пуснато City.
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X